Zastúpenie politiky kvality spoločnosti a jej cieľov
Vedenie spoločnosti DLB prijíma a vyhlasuje svoje zastúpenie na európskom dopravnom trhu,
vybudované na silnej pozícii vďaka povesti kvalitne poskytnutých služieb v oblasti dopravného
a logistického priemyslu realizovaného s podporou ISO 9001:2015 systém riadenia kvality (QMS).
Systém riadenia kvality ISO 9001:2015 poskytuje komplexnú štandardizáciu služieb s dôrazom na kvalitu,
dodržiavanie dodacích termínov a plné využitie moderných technológií s cieľom zvýšiť priemyselné postupy a procesy učenia.
V súlade s týmito strategickými cieľmi vedenie spoločnosti DLB prehlasuje nasledovné zásady:
- Našou najvyššou prioritou je spokojnosť zákazníka prostredníctvom našich osvedčených postupov.
- Našou prvoradou úlohou je dodávať vysoko kvalitné služby v oblasti dopravy a logistiky, zabezpečiť vysokú kvalitu práce a dodržiavať bezpečnostné pracovné predpisy na všetkých úrovniach.
- Ručíme za nepretržité vzdelávanie našich zamestnancov organizovaním seminárov a výstav s cieľom prispieť k zvýšeniu našich zručností, schopností a povedomiu o kvalitnej a efektívnej práci.
- Vytvárame a rozvíjame partnerstvá s vybranými dodávateľmi, čo nám umožňuje distribuovať kvalitné služby a zabezpečiť neustále zlepšovanie kvality pre naše nákupy.
- Neustále zlepšujeme pracovné prostredie a dbáme o profesijnú spokojnosť a bezpečnosť našich zamestnancov.
- Pravidelne aktualizujeme a zlepšujeme kvalitu nášho vedenia a plníme náš záväzok neustále zlepšovať kvalitu našich služieb a napĺňame požiadavky a spokojnosť našich zákazníkov.
Bratislava,
10. September 2012,
Konateľ spoločnosti: Peter Krištofik
Privátna oblasť
Vážený užívateľ,
vitajte na DLB - EN ISO 9001:2015 QMS.
Ak nie ste členom DLB, buďte taký laskavý a opustite túto stránku a vyhnite sa akémukolvek pokusu otvorit tieto dokumenty. DLB spol. s.r.o. bude právne stíhať majiteľov (držitelov IP adres zodpovedných za akýkoľvek pokus o porušenie tejto požiadavky).
Obsah:
POKYNY: Doklady vydané s presným rozsahom vysvetlenia zásad DLB.
SMERNICE: Podrobné dokumenty týkajúce sa pokynov (pozri vyššie), ktoré vysvetlujú „ako na to“
ŠABLÓNY: Organizačné predvolené tlačivá používané pracovníkmi DLB na plnenie úloh, zaznamenávanie dát alebo komunikácie s DLB alebo s jeho prislúchaujúcimi subjektami.
Všetky pokyny, smernice a šablóny uvádzané nižšie sú v súlade s odsekom, týkajúcim sa normy EN ISO : 9001:2015.
Ak chcete otvoriť súbor, zadajte heslo, ktoré vám zadáme cez oficiálne oznámenia DLB do 05. 11. 2012. V prípade, že z akéhokoľvek dôvodu nemáte heslo, alebo máte akúkoľvek otázku týkajúcu sa tohto webu alebo DLB ISO dokumentov, kontaktujte Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Nie ste oprávnení vytvoriť kópiu, alebo tlačiť tieto dokumenty v zmysle ochrany autorských práv EN dokumentov normy ISO 9001:2015.
UPOZORNENIE !!!
TIETO DOKUMENTY SÚ IBA PRE ČLENOV DLB! VIZUALIZÁCIA JE URČENÁ LEN ČLENOM DLB. ZDIEĽANIE TÝCHTO DOKUMENTOV INÝMI AKO ČLENMI DLB JE ZAKÁZANÉ. KOPÍROVANIE, VYUŽITIE, TLAČ, PREPOSIELANIE ALEBO ROZMONŽOVANIE (ÚPLNÉ ALEBO ČIASTOČNÉ) TÝCHTO DOKUMENTOV JE PRÍSNE ZAKÁZANÉ.
DLB Spol. s.r.o. si vyhradzuje všetky práva na peňažné sankcie za porušnie vyšie uvedených pravidiel.
DLB spol. s.r.o. bude pravidelne vykonávať kontroly týkajúce sa vyššie uvedených bodov.
KAPITOLA č. 4: SYSTÉM RIADENIA KVALITY
- Matrix k dokumentom
- Oboznámenie sa s dokumentami SMK
- Osnova platných dokumentov
- Príručka kvality
- Register platných dokumentov
- Správa dokumentov
- Správa zo stretnutia
- Tvorba dokumentu alebo požiadavka na zmenu
KAPITOLA c. 5: Zodpovednosť manažmentu
- Kódex správania členov
- Kvalifikačný katalóg
- Organizačná štruktúra
- Politika kvality
- Preskúmanie manažmentom
KAPITOLA č. 6: RIADENIE ZDROJOV
- Hodnotenie účinnosti vzdelávacích aktivít - vedenie
- Hodnotenie vzdelávacích aktivít - účastník
- Interná komunikácia
- Ľudské zdroje
- Osvedčenie o ukončení počiatočného vzdelávania
- Plán vzdelávania
KAPITOLA č. 7: REALIZÁCIA PRODUKTU
KAPITOLA č. 8: MERANIE, ANALÝZA A ZLEPŠOVANIE